Napište nám ...

 

Zajímá nás Váš názor. Pomocí formuláře níže nám můžete zaslat Váš názor na naši kavárnu
a třeba připojit i přání, co byste od nás do budoucna očekávali.
Uvedené údaje jsou povinné, bez nich nebude možné příspěvek odeslat. Děkujeme.

22. 11. 2024 v 12.29

Autor: Jana Kurova


Ve vaší kavárně Geminy Library slečna u obsluhy vůbec netuší, jak se dělá a servíruje espresso lungo. Možná by pomohl baristický kurs. Je škoda, že tak kazí reputaci firmě. V jiných vašich provozovnách bez problémů a obsluha milá. Taky bohužel ne.

Nová položka
Nová položka

01. 11. 2024 v 13.57

Autor: Milan Kesamot


Dobrý den, já chodím sem od roku 2016. Občas limonáda káva čaj. K slečně baristce na okraj mohu říci jen to nej. Žádné zákazy žádné prášení koberců není to domovnice. A Protože je třeba také občas bar zavřít je potřeba i úklid. A dress code slečny je ok prostě v pohodě. Hezký den a kdo si chce na chvilku sednout na kafe zákusek chlebíček necht se na růžku zastaví Na kávu sem chodím rád. M

Nová položka
Nová položka

24. 10. 2024 v 19.50

Autor: Michaela Jelínková


Mrzneme tu, stále se větrá, klimatizace nefunguje protože majitel nadává na to že by se to prodražilo i když je psáno 2x plně klimatizované. Při dotazu že je zima servírka řekne sedněte si jinam kde netáhne...to je jedině na gauči. Jinde táhne. Pána pošle do místnosti ala balkón kde též jsou otevřené dveře. Logiku to nebere, člověk sem chodí 8 let a tohle za posledních 6 měsíců je neskutečné. V 21:10 se mlátí s židlemi, práší se z koberce v 21:25h a práší všude kolem a při každé objednávce protočí oči. Slečna chodí v oblečení kde jí člověk vidí části těla kdy to není vhodné. Vyhazuje každého se zákazem s tím že řekl majitel. Toto není vhodné do reputace podniku.

Nová položka
Nová položka

27. 08. 2024 v 19.15

Autor: KAMILA Raabová


Vážení provozovatelé kavárny Gemini na Halasově náměstí, navštívila jsem v dnešním horkém odpoledni Vaši kavárnu se svými dcerami. Ráda bych Vám napsala zpětnou vazbu na Vaši zaměstnankyni, která nás obsluhovala. Po příchodu do kavárny i prvním nepříjemném pohledu Vaší zaměstnankyně jsem nabyla dojmu, že si musíme objednat u pultu, protože paní ke stolečku asi nepřijde. Když jsme se tedy obrátili přímo na Vaši zaměstnankyni u pultu, obořila se na nás bez naprosto zjevného důvodu, že si z nabídky objednáváme moc dlouho a ona nemá čas, protože musí obsluhovat jinou zákaznici - pravděpodobně svou kamarádku, která u pultu stála také. Jinak v celé kavárně byli toho času celkem 3 lidé. I když jsme si objednali u pultu, ještě párkrát se nás Vaše obsluha snažila znejistit, jestli vůbec víme, co chceme. Ze čtyř objednaných věcí nám poté donesla pouze tři. Jednání Vaší zaměstnankyně se mi nelíbilo a při odchodu jsem paní slušně řekla, že takovou otřesnou obsluhu jsem dlouho nezažila. Nato mi Vaše zaměstnankyně řekla, že mě moc dobře zná. Nechápala jsem, kam tím míří, já jsem ji viděla poprvé v životě, očekávala jsem nějakou omluvu a ne to, že ještě přejde do jakéhosi manipulativního jednání. Zdálo se mi, že paní mluví s cizím přízvukem, takže je možné, že mohlo dojít i k nějakému komunikačnímu problému. Píši Vám však toto, abyste věděli, že jsme možná nebyli sami, kdo se ve Vaší kavárně necítil dobře. Zdraví Kamila Raabová

Nová položka
Nová položka

04. 04. 2024 v 17.00

Autor: Zara Novak


Hello, I wanted to reach out to you about a lost item. Around two weeks ago, I may have forgotten my glasses in the cafeteria of the library. They're clear glasses in a black case. Have they, by chance, been found? I appreciate your help. Have a lovely weekend! Zara Novak

Nová položka
Nová položka

18. 12. 2023 v 12.01

Autor: Adéla Hájková


Dobrý den, Chci ocenit přístup a pracovitost pána, který pracuje na vaši pobočce v Moravskozemské knihovně. Pán byl milý a přátelský a úsměv mu také nechyběl. Určitě do této kavárny zavítám kvůli němu znovu.

Nová položka
Nová položka

08. 03. 2023 v 10.28

Autor: David Božek


Dobrý den, chtěl bych ocenit přístup a pracovitost slečny, která pracuje na Vaší pobočce NC Královo Pole, Brno. Přiznám se, že z velké části tam chodím i díky ní. Slečnu jsem snad neviděl se neusmívat. Mít jmenovku, bylo by to ještě lepší. S pozdravem Božek David

16. 06. 2021 v 23.41

Autor: Irena Minovska


Nedávno jsem se pristehovala kousek od vaší kavárny na Lesné a kavárnu sem si oblíbila až do určité doby. Vaše servírka taková hubená černovláska která je arogantní k hostům a její obsluha k hostům hrozná, dneska řekla hostovi moment až dokouřim. Ale zatím se tam vybavovala s podivným tipkem který tam chodí asi dost často už sem ho párkrát v kavárně viděla a očividně se dobře znají. A to co jsem viděla my stačilo. Řeknu jen jedno slovo šlo o drogy. Do téhle kavárny už nikdy nevkrocim.!

15. 06. 2021 v 17.32

Autor: Thomas Greg


Tímto informujeme širokou veřejnost, že pomáháme rodinám, podnikům a společnostem s finančním balíčkem prostřednictvím grantů a půjček. Pro více informací nás kontaktujte na whatsapp: +447451280545 nebo e-mailu: sllcapital@yandex.com

15. 11. 2020 v 22.27

Autor: Petra Fittlova


Dobrý den, bylo by možné si u vás objednat domácí likery? Dekuji za zpravu Fittlova

25. 07. 2020 v 16.26

Autor: Roman Dostál Váš vzkaz
Dobré odpoledne.Tímto bychom dnes chtěli poděkovat za za příjemný a profesionální přístup personálu

25. 07. 2020 v 16.16

Autor: Roman Dostál Váš vzkaz
Dobré odpoledne.Tímto bychom dnes chtěli poděkovat za za příjemný a profesionální přístup personálu

20. 07. 2020 v 17.32

Autor: Květoslav Plachý


Je normální,aby mě servírka neobslouzila a nebyl jsem dnes jediný,který odcházel neobslouzeny. Ta černovlasá rádoby servírka na Lesné si z toho dělá vlastní podnik a přichází o hosty, kteří tam chodí takřka denně a nechávají tam nemálo peněz

20. 07. 2020 v 17.32

Autor: Květoslav Plachý


Je normální,aby mě servírka neobslouzila a nebyl jsem dnes jediný,který odcházel neobslouzeny. Ta černovlasá rádoby servírka na Lesné si z toho dělá vlastní podnik a přichází o hosty, kteří tam chodí takřka denně a nechávají tam nemálo peněz

16. 07. 2020 v 15.06

Autor: Michaela Nováková


Dobrý den, s kamarádkami chodíme do Vaší kavárny na Lesné již dva roky,ale po posledních dvou návštěvách,kdy tam byla ta stejná servírka ( černovlasá,hubená a spoře oděná) , tam již nezavitame. Je nepříjemná, neustále jen kouří venku a my jsme 27minut čekaly než nás vůbec objedná a poté dalších 15 minut,než uctivě došla s naší objednávkou. Byla arogantní a evidentně ji obtěžovalo nás vůbec obsloužit.

16. 07. 2020 v 14.08

Autor: Milan Svoboda


Výborná káva ale Vaše obsluha je příšerná, mluvím o té prsaté cernovlasce která pracuje na Lesné. Je arogantní, nepříjemná a jen se nad zakaznikama povyšuje. Mnou kdysi oblíbenou kavárnu už bohužel nenavštívim dokud tam slečna bude

16. 07. 2020 v 13.22

Autor: Sabina Nemcova


Ještě před několika měsíci výborná kavárna na lesné, kam jsme moc rádi chodivali, ale s příchodem nové černovlasé servirky, pro kterou je větší prioritou se před zákazníky vystavovat, než o ně pečovat, je to hrůza. Servírka je na zákazníky velice arogantní, jedná povýšeně a dělá z vás blbce. Toto jsme ještě nikde nezažili a myslím, ze rozhodne nebudeme s přítelem jediní, když napiseme ze jsme v kavárně byli naposledy. Škoda takové dobre kavárny, kvůli jednomu člověku.

28. 05. 2020 v 15.04

Autor: Jaroslav Zdrubecký


Příjemná kavárna a výborný nešiděný aperol jak bývá v Brně zvykem...Káva výborná.Obsluha 5 hvězd milá,cením energii a ochotu.Není co vytknout.Příště zkusím i nějaké jídlo

26. 04. 2020 v 21.27

Autor: Dan Pokorný


Těším se až otevřete kavárnu v NC Tesco! Pokud tam teda nebude potetovaná paní/slečna blond co tam v březnu byla. Chodíme k Vám se ženou 2 roky vždy spokojení. Tuhle novou Obsluhu by jste měli poučit... Není vhodné aby mi servírka u stolu řekla že nemá na nás čas jestli chceme mléko nebo bez ať se dopředu rozhodneme když vejdeme do kavárny

26. 04. 2020 v 21.26

Autor: Dan Pokorný


Těším se až otevřete kavárnu v NC Tesco! Pokud tam teda nebude potetovaná paní/slečna blond co tam v březnu byla. Chodíme k Vám se ženou 2 roky vždy spokojení. Tuhle novou Obsluhu by jste měli poučit... Není vhodné aby mi servírka u stolu řekla že nemá na nás čas jestli chceme mléko nebo bez ať se dopředu rozhodneme když vejdeme do kavárny

19. 12. 2019 v 23.36

Autor: Monika Chlebovská


Dnes jsem navštívila Vaši kavárnu v Brněnské knihovně. Chodily jsme k Vám na jaře, ale moc jste nás neoslovili ale dnes? S kamarádkami jsme si daly burgery a TOP! Konečně pořádné a chutné jídlo. Sice trvalo asi 12 minut, ale servírky byly 2 a zvládly obsluhovat a zároveň a být v kuchyni. A i kdyby ne, stejná (možná i kratší) doba, co bych čekala na jídlo v restauraci. Klobouk dolů. Zlatá děvčata! Limonády taky super a polévka? Doufám že ta špenátová s parmazánem bude často! Mňam! Prostě doporučuji!

04. 11. 2019 v 16.09

Autor: Sandra Vončinová


Hezký den, dnešní chování obsluhy by žádný platící zákazník neměl snášet. Krom toho, že pokulhává utírání stolů, objednávky apod. tak se mě dnes při placeni tmavovlasá slečna pokusila obrat o 300 kč. Když jsem ji na to upozornila, agresivně na mě nastoupila stylem, že za to vlastně můžu já :) Moc ráda k vám chodím, dobře se tam studuje. Opravdu si ale nemyslím, že by měl zákazník snášet tento typ chování. Obírá vás tímto o klientelu. S přáním všeho dobrého. Vončinová

22. 09. 2019 v 19.26

Autor: Mirko Kratec


Brno Lesná , naprosto úžasná obsluha. Tak komunikativní personál Vám mohou závidět i věhlasné podniky. 10 hvězd z 5 pro slečnu Olinku

06. 08. 2019 v 00.45

Autor: Ivo Hudecek


Byl jsem u vás na Lesne, milá příjemná obsluha, hezke prostředí, dobrá nabídka, rád se budu vracet...i

30. 07. 2019 v 17.30

Autor: Dana Sovová


Dobrý den, včera 29. 7. večer jsem byla ve vaší kavárně a jelikož se mi ztratila peněženka pátrám po všech míste, kde jsem se zdržovala. Tím se vám také omlouvám. Ale kdyby náhodou( tel. 60623103) Vaši odezvu očekávám pouze v případě pozitivního výsledku. Děkui Sovová

06. 03. 2019 v 13.33

Autor: Klara M.


Přijemné prostredí i obsluha,dobrá nabídka a lokalita.Vyborná kafe,,na kafe,na víno,na svačinu...chybu neuděláte.Rozhodně doporučuji všem.Diky Cafe Bar Gemini

03. 03. 2019 v 17.47

Autor: Ivo Fn


Skvela snídaně v krásném prostředí... milá obsluha a výborná káva... co víc si může člověk po ránu přát... za mě top (Cafe Bar Gemini)

03. 03. 2019 v 17.41

Autor: Hana Kolarova


Nejlepší kavárna (Cafe Gemini)mají výbornou kafu,,domácí zákusky a chlebicky.dekujeme

03. 03. 2019 v 17.11

Autor: Richard Prochazka


Uz vim kam vubec nechodit a co nedoporucuji nikomu. Je to Cafe Gemini. Dnes jsem tam byl (naposled) na kafe a zakusek. Obsluha ma sklony k rasismu. Nepozdravi, zakusek hodi na stul, odmerana a dava na vedomi ze nejsem tam vitan. Proc??? Nic mi nebrani ohlasit toto kompetentnim uradem. Dr. Prochazka

26. 02. 2019 v 11.24

Autor: Jana Motlová


Dobrý den, nedávno jsem byla ve Vaší kavárně na Lesné a musím říct, že jsem byla velmi spokojená. Nejvíce musím pochválit slečnu servírku (taková hodně malá tmavovlasá), která byla rychlá a příjemná. Určitě zase s manželem přijdeme na Vaše výborné kafíčko a zákusek.

49.222477 16.613396 49.223690 16.55 14 49.216819 16.608570

 

Cafe Gemini
OC Tesco, Cimburkova 4, Brno-Královo Pole
Po–Ne: 9.00–21.00 h
Provozovatel: Vahram Hunanyan
tel.: 773 750 644

Cafe Gemini Library
Kounicova 65a, Brno-střed
Po–Pá: 8.30–21.00 h
So: 9.00–17.00 h
Ne: Zavřeno
Provozovatel: Vahram Hunanyan
tel.: 773 750 644

Cafe Gemini
Halasovo nám. 6b, Brno-Lesná
Po–Čt: 8.00–22.00 h
Pá: 8.00–23.00 h
So: 10.00–22.00 h
Ne: 10.00–21.00 h

Kontaktní osoba: Vahram Hunanyan
tel.: 773 750 644, e-mail: g.sasa@seznam.cz
IČO: 75791021

Provozovatel: BC Šušanik Hunanyanova
Bieblova 26, 613 00 Brno, IČO 75791021
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku.
Evidující úřad: Magistrát města Brna